Söndag

Hej! Förlåt för att jag typ inte skrev någonting alls igår men jag var  ju borta hela dagen. Och orkade inte skriva nåt när jag kom hem. Ändå hade vi typ besökrekord för den här sommaren. Så hoppas att det kan bli ännu fler som läser nu. Idag, har jag inte gjort så värst mycke än så länge. Gick upp alldeles för sent, käka frukost, sms:a lite med Linnèa, vi har inte setts på hela sommaren typ :( Aja, sen har jag typ suttit vid datan och gjort lite collage typ.
Idag ska jag väll inte göra så mycket tror jag. Fixa lite grejs och så. Och juste, kan ni ser bilderna i det HÄR inlägget? För det kan inte jag! Men ska försöka fixa det, imorgon kanse!
Blandade bilder från min insatagram (dock bara på ätbara saker :))
- agnes
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv;
Jodå samma här, känns jobbigt med skolstarten snart :/ Men jag får helt enkelt göra det bästa av det, vilket jag tycker att ni också ska göra! :)

2012-08-19 @ 14:25:25
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Postat av: felicia

hejsan! jag har en pågående fototävling i min blogg med temat rörelse (http://feliciaknutsson.webblogg.se/2012/august/fototavling-tema-sommar.html#comment), den avslutas imorgon och det skulle vara jättekul om du ville vara med och delta:) du kan vinna saker som kamerafilter, reflexskärmar, fjärrutlösare, motljusskydd och mycket mer! hoppas du vill vara med:)

2012-08-19 @ 18:41:21
URL: http://feliciaknutsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0