God morgon

Vaknade typ klockan 9 idag. Och sen dess har jag typ bara kollat på TV, ätit frukost och sånt. Får se vad som hittas på idag. Inga särskilda planer än... Pallar verkligen inte att skolan börjar snart igen. DEn här sommaren har gått så fort. Vad har jag gjort egentligen? Typ ingenting! Och vädret har ju vart, aa ni vet! SKIT!
Men de senaste veckorna/dagarna har det ju typ vart as varm och så. Men måste det komma nu när skolan börjar!! Kunde inte det fina vädret kommit liite tidigare!! Sånt gör mig arg asså. Nej men.... :(
Jag har ju vart hos M&M i typ 2 dagar, jag gjorde bara två tidsinställda. Men jag orkade typ inte göra fler..
Men iaf, tog lite bilder när vi var där så, här kommer de! Hare bäst! -agnes
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0