lördag! :)

hej alla! nu så sitter jag forever alone i mitt rum! men yes. idag så kommer jag nog inte ha så mkt att göra? men nåt hittar jag på. kanse öva på engalska glosor osv..? men det e kul att några läsare stanar kvar fast vi inte blogar så mkt! men ska bli bättre på de! men jag hqar aldrig riktigt tid! eller jo men då orkar jag inte! :P och ikväll blir att dra till mina syslingar! ska åkta middag där osv. några kompisar til oss ska oxå va där. så det blir nice! och imorrn blir de match/matcher. ska bli sjukt kul. vi ska spela mot skuru i skuru hallen och mot handen i handen! ;) men japp ni får ha det så bra så hörs vi troligen im,orrn :) hejdå! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0