ska komma gång!!

hej bloggen! nu så ska jag komma igångmed bloggen igen! får se om agnes vill samma sak? men annars blir det bara jag! men ja! imorgon är jag ledig! skönt som tusan! fast sen har jag utväklingsamtal! :( inte lika kul. hatar utväklingssamtal. för man vet inte om man har gjort nåt eller så! men ja. så imorgon kan ni nog få ett eller 2 inlägg. får se. och idag så är det ju ingen träning. det är också ganska skönt. för kolla jag kan skriva hur mycket jag tränar:
mån: träning+gympa
tis: gympa+handbollsprofil
ons:träning
tor:träning+profil
fre:inget! :)
lör: match troligen
sön:match troligen!
som ni ser så är det ganska mycket. så det är skönt att ta det lungt. tycker jag. men ja nu ska jag försöka komma igång igen!  så ha det bra hejdå!
Tumblr_md1h3szuth1rw0imwo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0