Shoes!

Hej Hej! Idag så har jag och några stycken från handbollslaget stått och sålt typ hamburagare, korv, läsk, godig och sånt! Det var typ för att ett ställe fyllde hundra år. Så då var vi och några andra lag där och sålde lite olia saker och sånt! Men igår så bloggade jag ju på morgonen. Men sen så åkte jag och handlade i Haninge C.
Så jag tänkte lägga upp bilder på det jag köpte! Var  typ bara skor men ändå. Jag orakar inte ta bilder och lägga in på datan så jag tar bilder från de olika affärernas sida på internet. Men det funkar väll!?



Adidas joggingsko från stadium 699 kr. Skit billigt för en bra joggingsko eftersom att det var rea på den!

 typ ett par sånna här! Hittade ingen riktigt bra bild som va lika som mina men den får duga!

Och sen köpte jag ett par fotbollsskor från typ nike också men lägger inte in någon bild på dem.
Köpte de i storlek 40!!! Brukar jag ju aldrig ha! Men de va typ lite mindre än en vanlig 40:ia.

Okej men nu ska jag gå och äta! Hare bra! //Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0