30.1 grader

Tjenare! Just nu så visar termometern 30 grader för faan... Sjukt varmt jue!! Nice! Har bara suttit inne ända sen jag kom från skolan. Måste allvarligt typ dra mig ut nu. Klockan är ju lixom fem och ändå så varmt..
Så varmt brukar det ju tillomed nästan inte ens vara på sommarkvällarna! Typ alla i min klass skulle dra till Rangsta och bada idag efter skolan, men jag pallade verkligen inte hänga med. Men ev så ska jag dra dit imorron om det blir lika bra väder. Får se, skriver väll mer om det sen isåfall då.... Men jupp...

Tänkte bara såga också att jag skulle vilja ha typ en lite mer somrig design ;P Typ lite ljusare färger och sånt!
Så om någon kan göra så får ni gärna säga till! hare bra //agbnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0