SOMMARLOV!!! ♥

Hej bloggen! nu så har vi äntligen SOMARLOV! älskar det. och iår är det första gången typ som det inte rengnar på skolavslutningen! :P fett nice ju. men nu så får ni faktiskt komentera vad vi ska göra i våra videos! annars så blir det ju inga! ;( men klockan 13:00 så kommer linnèa och hämtar mig så ska vi hem till agge och hänta henne om dom inte redan har gjort det?! men sen så åker vi och badar :) ska bli kul. sen vet jag inte om nån mer ska med så vi får se. men jag tror inte det. ni kan ju få en bild på hur jag har sett ut idag :) och sånt :P så här kommer den:


så har jag sett ut idag :) och ni har sett dom där kläderna förut :) så jag orkar inte skriva va ddom kommer ifrån :) och nu så orkar jag inte slriva mer då hejdå :) sommarkramar //tilda :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0