ska dra nu typ!?

tja bloggen tilda här :) nu så tror jag att vi ska dra till eken cup :) ska bli skit nice att köra lerhandboll ;)
hahaha det blev det ju förra året.  det e ju utomhus för er som inte viste. ehm.. och vi hade fått en komentar av en som typ trodde det var fotboll vi spelade men nej då det e handboll :D just nu så rengnar det inte men  det blåset ute där jag bor. men vi får hoppas att det slutar tills 4 tiden eller nåt sånt. för jag vet inte när vi börja spela? :S men vi har smling kl 15:00 iallafall. min mamma e tränare så jag brukar inte hålla koll på tiderna ;O men. e det nån av er som ska spela eken cup? hoppas det :) komentera då :) nej men nu så har jag inget att skriva :) så ni får ha det bra så hörs vi :) får se om jag kanse mobilbloggar eller nå tpå vägen :) men det tror jag inte :( och nu så ska vi åka så hejdå :) puss <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0