kanse egen? vet inte...

tjena tjena bloggen. jag orkar intw skriva nåt långt inlägg så det får bli ett lagom långt. hehe :P men jag tänkte berätta lite om dagen. så ja jag var i skolan. och det är ju fredag så vi hade karolin hela dagen förutom en lextion som vi hade jonas. fast sen efter skolan så skulle jag, agnes och erik följt med linnèa hem. fast erik dissade oss och agnes skulle till tandläkaren så vi sket it. men sen när jag kom hem så åt jag en frukt och benyjery. skit gott. och sen igår så bloggade jag ju inget. för att jag var i linköping hos min kusin för hon tog studentern. men det var kul. nu så börjar inlägget bli för långt så bye bye //tilda:)


du betyder allt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0