förlåt!

hej bloggen. förlåt för dålig bloggning! (igen) men ni som har missat att vi vann eken! så har vi det :D yeh!! ;) men jao. ni kan få se en bild på pokalen eller bokalen eller vad det heter sen :P men just nu så typ smsar jag med simon och skriver på skype med agnes. funny, funny!! och sen kl 12.00 så har zandra fest så den ska jag gå på. och innan det så ska jag och mamma hänta agnes så vi åker tsm dit. och idag så ska vi fylla vår pool oxå :) skit nice. och han som ska fylla den kommer strax efter 14.00 tror jag. så jag kommer kunna bada sen :P kul :D och igår så var jag, agnes och hanna och badade. det var väl kul. fast vi va inte där så länge!? men nu så har jag inget mer att skriva så bye bye :) <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0