-

tja bloggen. jag har inget att skriva... jag vet att det här inlägget kommer bli det tråkigaste nu har läst men men. idag så har jag bara vart i skolan. och sånt. och haft träning. fast nu på kvällen har det och är just nu en festival där jag bor. fast jag ska gå på den imorrn (den e då med). då ska jag gå med agnes och kanse linnèa vi får se och erik :P han hade ingen att gå med så. ehm där vet jag inte vad vi ska göra för det skulle typ vara såpbubble festival och dockteater men nåt kul finns det väl? vi får se. ehm... vad ska jag skriva. jo att jag har frågat en om hon kan göra en desing till oss och det kunnde hon. fast jag har ingen aning om vbad hennes e-post e så? men jag får väl komentera. imorrn kanse jag och agnes kan göra en video blogg? för då e vi ju tsm liksom. det e inte så kul att va helt forever alone dirre. men nu blev jkag sugen på glass :P vet inte vrf :) men snart ska jag nog sova? för jag är ganska trött :P måste ju orka med morgondagen oxå :) och det här blev ett inlägg om allt och ingenting typ :) men jag bjuder på en bild :) grattis <3 :) //tildis



ganska gammal bild :P


Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv; Ja, nu kan ni maila hur ni vill ha det ;)

Kram!

2012-06-06 @ 07:52:11
URL: http://lnfluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0