rubrik.

tjenare bloggen tilda in the houes (stavning)!?! ;) men idag så har jag typ bara läst! men jag ha ren skit bra bok jag läsen!!! kan lägga ut en bild på den.. men yes annars så har inte så mkt hänt idag..!? och agnes har ju sagt att en ny desing är på väg! ska bli skönt att få en ny asså! och nästa vecka tror jag!? så kommer jag inte kunna blogga någonting :( för då så ska vi åka till SPANIEN! ska bli så j*vla kul asså! längtar!! så vi får hoppas att agnes kan uppdatera bra då ;) men vi får hoppas på ett inlägg innan vi åker! sen så bloggar jag när vi kommer hem igen :) så det blir toppen :) men yes ni får en bild på boken jag läser och en/två från åhus ;) så hare gött ;) <3
 
jag e 13# om ni inte visste det ;)
 
boken jag läser! läs den!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0