lite info om uppadteringen och om dagen :D

hej bloggen :) nu så sitte rjag vid datan och ska typ göra nåt!? men vad..? vi får se ;) och idag så har jag och  hanna åkt moppe hela dan typ!? men först så skulle vi åka och hämta några grejer så då åkte vi dit. sen så åkte vi hem och fixade mig. sen åkte vi och fota.. där fanns det jätte mycket blåbär så vi åkte hem och häntade en skål och åkte tillbaka och plockade blåbär ;) så sen ikväll så ska vi baka blåbärs paj :P mums asså <3 :D  japp och nästa vecka på fredag till näst nästa vecka nån dag så kommer jag inte kunna uppdatera nått :( eller bara kanse.. och sen den 30 eller 31 juli så ska vi åka till spanien i 2 veckor så då kommer jag inte heller kunna blogga.. eller bara om det finns nätvärk!? men vi får se.. jag kanse kan göra nåt tidsinställt inlägg oxå!? kanse :)  får se ;) men det va allt för mig så hejdå //tilda :O
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: evelina

va gärna med i veckans blogg på vår blogg! :) http://poniiriders.blogg.se/2012/july/veckans-blogg.html#comment :)

kram<3

2012-07-12 @ 21:19:21
URL: http://poniiriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0