TEST!

Tja tja! jag gjorde ett litet test som typ hette min sommarstil eller nåt sånt! NI vet ett sånt där när man svara på frågor och så får man ett resultat, you know?
här e mitt resultat iaf! puss //agnes'
Resultat

Du passar i en sportig sommarstil! Sommar för dig betyder fart och kul, och du vill sällan sitta still. Bekväma och enkla kläder är det som gäller och du är inte särskilt intresserad av att försköna dem. Tips: I sommar är det hett med en bikini i en glad färg eller coola ränder. Våga sticka ut i sommar! (T-shirt: Bik Bok, kr 199,- Shorts: H&M, kr 79,50 Väska: H&M, kr 149 Bikinitopp: KappAhl, kr 129,- Bikinitrosor: KappAhl, kr 99,- Sko: Din Sko, kr 179,- Solbrillor: Gina Tricot, kr 59,-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gör bara designer mot betalning då de är det som är mitt jobb å det jag tjänar pengar på.

2012-04-21 @ 00:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0