TACKAR

Tjenixen! Ni ser säker att vi har fått en ny design! Tack så mycket Fjonkie!
Hatar bilden på mig men, men. Ser ut som att jag har kort hår på ena sidan...
Idag i skolan så hade vi engelska som sista lektion, där såg vi någon film. Men jag tror nog inte det va någon som kollade på den!! För alla satt och skratta åt två killar i vår klass som va typ nördar...??
Och höll på och spelade typ värsta sketchen, nej men det va as kul iaf! De typ pussade varanndra!!!
Sen så vare typ jag, tilda, "nördarna" (!!!!!), Hanna & Moa som var på skolgården och plockade skräp!
Hahahha!!!! Vi hade as kul! Men det va inte så kul att plocka skräp, handtaget på påsen var det typ hundbajs på så när simon bärde den fick han det på sin tröja!!! Okej men ikväll så ska jag träna och sen så kommer farfar hit!
Nu så har jag nog inget mer att skriva!! Hare bra! //agnes
Bjudere på några gamla bilder jag hittade!! Mobba inte! ;P





Kommentarer
Postat av: mimmi johansson

Härlig blogg!

2012-04-26 @ 19:13:45
URL: http://wilmateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0