idag + igår :P

hej, hej bloggen. just nu är jag inne på facebook. och där chattar jag bara lite.men idag så har jag vart i skolan så vanligt. men den var inte så jobbig. typ inga jobbiga ämnen dirre. idag och imorrn och på onsdag så kommer vi att sluta 10 min senare. och det kommer vi alla mån,tis och onsdagar. tråkigt :P som rubriken säger så ska jag berätta om idag och igår. så nu kommer igår :P

jo vi var ju hos min faster som jag skrev förut (asså igår) men jag kommer inte berätta vrf för det är privata skäll. så jag kunnde inte blogga som vanligt igår asså. det kanse ni märkte? och jag vill bara tacka för alla komentarer vi har fått. jätte kul med det oxå. hejdå // tilda :*


Kommentarer
Postat av: Fjonken!

Aa, det blir bra! :) (att du skickar några bilder ni vill ha med)

2012-04-23 @ 16:46:28
URL: http://fjonkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0