I ♥ Påskägg :)

hej, hej bloggisen. nu så sitter jag vid datan... men jag skrier inte bara på bloggen, nej. jag är inne på skype och facebook oxå! men återgå till dagen. jo men idag i skolan så var det en toppen dag! på morgonen gympa med fritt val inte så jobbigt dirre. ( dirre= direkt) men sen så var det äggrulnings final... och gissa vad? min klass vann. eller inte min klass men alfons (han går i min klass) . och priset var ett stort påskägg fylltmed godis.
men sen på väg hem ringde min syrra och fråga om jag kunde vänta på henne vid konsum så det gjorde jag. sen när hon kom så köpte vi 2 påskägg till mamma och pappa. sen så sa hon att jag fick gå ut. så det gjorde jag. men på vägen köpte jag två cornybig.en till mig och en till min syrra. men aja när vi kom hen var mamma hemma. sen så drak jag och min syrra (hanna) varm oboy. mums. då fick vi varsina stora påskägg. mums igen. så då gick vi och hämtade våra till dom. dom blev happy. och sen fick jag oxå ett bosk ägg av hanna. mums igen igen.c så jag har typ ätit godis hela tiden. och juste vi åkte och handlade i ösmo oxå. där handlade vi mat. men nu äter jag tuggis. (tuggummi) gotti gott. men ja så har min dag sätt ut. och nu på kvällen kommer en av mina syslingar hit med deras föreldrar. det kanse kommer ett inlägg då? vem vet. ganseka långt inlägg idag? eller vad tycker ni? och just det nu när jag lagt ut det här ska jag göra 30 dagars saken. undra vad det blir idag. visa är svåra faktist. men nu får ni ha det goodit så hör vi kanse senare idag/ikväll! pussilu //tilda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0