hemma från en dag in the school....

hej hej bloggen... nu så är jag hemma. eller jag kom ju hem för typ en timme sen. men jag skriver nu. jag kommer inte skriva varje dag, kanse nån gång i veckan sådära. men ja... idag i skolan så hände inte så mycket. men på rasterna så spelade jag, agnes och många fler fotboll. mitt lag vann såklart. i det var : jag,agnes, hanna, simon,erik, fabian, arne, cassandra,elida gustav och några fler tror jag. men några örjade bråka (som vanilgt). men ja, ja. fast jag orkar inte bry mig (töntigt)... men ja. nu på kvällen har jag träning. ska bli kul och tråkigt. det kul är att jag gillar att träna? det dåliga är att jag har lite ont i halsen och att det kanse bara blir värre. men jupp.jag hade ju träning igår med och det var då jag fick ont. på torsdag har jag det igen. nu ringde agnes och fråga om hon fick åka med oss till träningen. och jag bara ja det kan du någ? men ja det kan du...
men ja nu får ha det bra hejdå puss på er :) <333


en bild förlänger livet? i don`t know...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0