God dag ^^

Hej hej alla som läser!
Idag så var alla femmor (som jag och tilda går i) i väg till en brandstation. Där fick vi typ ha teori med en brandman. Sen fick vi typ gå igenom ett rökrum, se en explosion, släckaeld och sånt.
Sen fick vi åka och prata med typ SL. Och sen fick vi prata och så med polisen!
Sen var typ alla dö hungriga, så vi satte oss på enn  gräsplätt brevid vägen och åt våran matsäck! Haha!
Alla som åkte förbi typ glodde på oss och tyckte säkart att vi var hel knäppa...
Sen tog vi iallafall bussen tillbaka till skolan, där vi ick rast och sen hade vi lite bild och sen slutade vi!
Så ganska najsig dag ändå! Och ikväll så ska jag ju träna i Nynäs.
Sen blir det hem och kolla på lite TV o sånt mys!!!
Hoppas ni får en bra dag!
Kram //agnes!  ♥
sommar! känner mig as peppad dit! ska bli bästa sommaren ever!! längtar! :)

Kommentarer
Postat av: Marina

Sv : Tack ! Gör bara länkbyten med de som har över 50 eftersom jag har över 100 ..

2012-04-24 @ 15:53:50
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se
Postat av: Cajsa

Heej

Vad fin Blogg!! Ja om ni vill så kan vi ha länkbyte ! :)

2012-04-24 @ 15:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0