detta måste ni läsa!!

tjo tjo bloggen. statistiken går uppåt. ör några dar sen hade vi 106 sidvisningar och jag och agnes bara wow. fast sen kom vi på att det var då hon sate in designen :P så det var någ färre :P och nu så gör jag inget typ. bara chillar så här en fredagskväll. ehm ja och jag är typ inne på skype och facebook nu.  äre nån som vet hur man skriver här när man mobilblogger? jag eller agge vet inte :( det kanse inte ser så profsigt ut när det bara är rubrik. eller göre? och jag tror inte det. har inget att skriva bara skriver för att... men ikväll blir det väl tv och tacos :P äter alltid tacos på fredagar. mne ja juste på måndag och tisdag är jag och agge och alla andra i vår skola lediga :P fett niceit. det är ju typ valborg och första maj då. jag tror inte jag ska göra nåt planerat då. vi får väl se. jag går typ aldrig till nån majbrasa fast det är en fyp 50 meter bort från där vi bor. men orka liksom? okej kanse man gör men... inte jag lat som jag är. ni kanse inte orkar läsa allt jag skirver? latmaskar. jag skoja. så agge (agnes) skrev för nåt inlägg sen att vi får så fina komentarer. så det stämmer faktiskt. alla komentarer vi får är typ: fin blogg. gud vilken snygg blogg och sånt och jag blir faktiskt jätte glad och bara agge har du sätt komentarerna och hon bara ja. och sånt dära. orkar inte skriva allt. men jo nu har jag typ kramp i fingrana. haha gör typ inget :P men det blev ett ganska långt inlägg om allt och ingenting :P inte så kul för er kanse? men bara för ni har varit så duktiga så bjuder jag på lite extra bilder ;) p.s jag bara skojade med rubriken :P
bilderna har min syrra tagit på mig!





lite bilder ;)


nu//tilda :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0