älskar dig fisen <3

tjena, tjenare bloggen. nu så befinner jag mig i mitt rum emd min katt... forever alone typ... nej men vi har jätte mysigt. och ja har inget att skriva men nu är jag inne på skype och facebook. jag är typ alltid det men. jag vill göra nåt men vet inte vad. jag skulle ju kunna leka med min katt men hon sover och snarkar. skulle hon vara en dvärg så skulle hon vara trötter. och vem bryr sej? inte ni tror jag? men för en stund sen så tog jag lite bildet på henne. vill ni se dom? om ni vill det komentera jag vill se din katt. typ? eller nåt sånt. och nu har jag bara 20 minuters batteri kvar :O måste gå och hämta laddaren.så där. föresten vill ni att vi ska ha en fråge stund eller nåt sånt? komentera då vad ni vill att vi ska ha då.nu vaknade min kissemiss. nu somnade hon igen. hejdå //tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0