100 frågor //tilda

1. Hur gammal är du om 5 år? 16

2. Vem tillbringade du minst 2 timmar med idag? Många

3. Hur lång är du? Äm, typ 160-170 nåt sånt..

4. Vilken är den senaste filmen du har sett? ebba och didrik tror jag?

5. Vem ringde du senast? mamma

6. Vem ringde dig senast? Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? e på väg hem...

 8. Föredrar du att ringa eller sms:a? sms:a

9. Är dina föräldrar skilda? Nej

10: När såg du senast din mamma? några minuter sen tror jag.

11: Vilken ögonfärg har du? blå gröna typ

12: När vaknade du idag? halv sju typ

13: Vilken är din favoritjulsång?ingen aning

15: Vilken plats föredrar du minst? Vet inte.

16: Vart tror du att du befinner dig om 10 år? på en handbollsplan och spelar med landslaget
 
17: Vad skrämde dig på natten som barn? vet inte

18: Vad fick dig verkligen att skratta senast? typ att agge eller linnèa sa nåt kul?

19: Hur stor är din säng? Normal typ...

20: Göru detta test med mobil eller data? Data!

21: Sover du med eller utan kläder? äm kläder...

22: Hur många kuddar har du i sängen? Typ 2 st

23: Hur många landskap har du bott i? ett eller två venne.

24: Vilka städer har du bott i? har typ inte bott i en stad direkt.

25: Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor

26: Är du glad? Jao ;D

27: Vilken är din favoritglass?  Magnum strawberry ;)

28: Vilken är din favoritefterätt? Alla typ ;P

29: Tycker du om kinamat? har typ aldrig ätit det men om det är typ shuchi så nej blä.

30: Tycker du om kaffe? Näj

31: Vad dricker du till frukost? oftast mjölk eller te

32: Sover du på någon särskilld sida? oftast på sidan typ.. 

33: Kan du spela poker? tror det

34: Tycker du om att mysa? hehe, jaa?? 

35: Är du en beroende människa? Nja, vet inte

36: Känner du någon med samma födelsedag som din? nje tror jag inte?

37: Vill du ha barn? tror det.

38: Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och typ lite (typ 2 ord) på spanska

39: Har du nånsin fått åka ambulans? näj

40: Föredrar du havet eller bassäng? gillar båda

41: Vad spenderar du helst pengar på? typ kläder och sånt...

42: Äger du dyrbara smycken? näj tror jag ej.

43: Vilket är ditt favoritprogram på tv:n? vevet inte har många.

44: Kan du hjula? nja...

45: Vem är den roligaste personen du känner? typ många kan inte säga alla. :D

46: Sover du med gosedjur? Nej, inte längre...

47: Vad har du för ringsignal på mobilen? Nån låt som agge inte gillar ;)

48: Har du kvar kläder från när du var liten? vet inte kanse ;)

49: Vad har du närmast dig nu som är rött? en flisfilt.

50: Favoritgodis? Sura godisar.

51: Kan du byta olja på bilen? Nej!...

52: Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej??

53: Vilken var den senaste boken du läste? allie finkles regler för tjejer.

54: Läser du dagtidningen? nej, inte så ofta.

55: Prenumererar du på någon dagstidning? nej..

56: Dansar du i bilen? ja iblan kan det hända...

57: Vilken var den senaste radiokanalen du lyssnade på? kankse nrj??

58: Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? jadu :)

59: När var du senaste gången i kyrkan? begravning :(

60: Vem var din favoritlärare i lågstadiet? hade bara en lärare i lågstadiet.. :/

61: Hur länge har du campat som längst i ett tält? 0 dagar!!

62: Vem gjorde du senast något riktigt snällt för? vet inte..??

63: Vad lyssnar du på just nu? ljudet av tangentbordet!

64: Har du varit med i tidningen? ja 2/3 gånger ;)

65: Vad är det konstigaste du har ätit? skolmat ;)

66:Vad åt du senast? korvstråganof ;)

67: Vad är det för färg på din tandborste? grön tror jag ;)

68: Hur är man en bra kompis enligt dig? snäll, rolig och ja vet inte typ så.

69: Vem ringer du när du har riktigt tråkigt? brukar inte ringa nån då??

70: Har du piercing? Japp! i öronen!

71: Din största vinnst? stockholmscupen :)

72: Civilstånd? singel...

73: Vilka hemsidor besöker du dagligen? facebook, blogg.se, sagahusberg.blogg.se, picbyhanna.blogg.se misslisibell.se, nellieberntsson.se, youtube.com många fler.

74: Är du envis? ganska?

75: Har du gjort något du ångrat? Vem har inte det??

76: Hur gammal är din mamma? 41 tror jag ??

77: Vilken är din favorit mat? taco :)

78: Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? tror jag?...

79: Vad har du haft för husdjur under ditt liv? Katter och kaniner

80: Berätta 3 saker som dina läsare antagligen inte vet om dig: Jag har storlek 38 i skor, jag har spelat handboll i 5 år och jag hatar att få skäll.

81: Svär du ofta? ibland men oftast säger jag bajs eller fy farao.

82: Sverige när det är som bäst? sommaren.

83: Kan du åka slalom? Ja och jag e grym ;)

84: Vad har du ätit idag? äkel skolmat och frukost och middag.

85: Vilken skola går du på? Kyrkskolan

86: Vilken kroppsdel är du mest nöjd över? kanse 87: Vilken kroppsdel är du minst nöjd över?kanse mina öron nej jag vet inte??

88: Vilken är din bästa egenskap? ingen aning

89: Vilken är din sämsta egenskap? Asså typ att jag blir ganska lätt sur eller arg eller ledsen.

90: Nämn 2 saker du älskar: handboll och min familj och mina vänner.

91: Saknar du något? ja..

92: Är det viktigt att fira födelsedagar? jaa.

93: Vad gör dig ledsen? mkt!

94: Vad gör dig glad? ja ganska

95: Saknar du någon person? Jaaa ♥ jätte många :,( miss you...

96: Vad ska du göra i helgen?spela matcher tror jag (slutspel)

97: Vad är det knasigaste du har gjort? vet inte??

98: Vad är ditt motto? Har inget..

99: Vad är din favortifärg? blå och rosa.

100: Vad ska du göra när du är klar med alla dom här frågorna? Spara inlägget och gå ner och paka upp min handbolls väska sen igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0