sunday!

hej bloggen! tilda här. som ni säkert såg i inlägget under här så är agnes tillbaks :) nice jö! men just nu så sitter jag och lyssnar på musik och bloggar. och imorrn ere ju måndag! alla i skolan är lediga osv! så japp :) fast har ju träning imorrn kväll. och idag så händer typ inget specielt pappa har tömt poolen så jag ska snart hjälpa han och ta bort den. och ja.. venne riktigt vad jag ska skriva.. men vi har en ny desing på beställning :)  den kommer bli höstig och skit snygg!! vi kommer någ ha den ett tag sen. typ till december kanse? vet inte. men japp det va allt från mig. och juste igår så handlade jag lite, ett par jeans och en tröja! ni kommer få se dom senare säkert. men ja hejdå! //tilda
 


Kommentarer
Postat av: möä

hejsan! kan inte ni göra fler videobloggar? det är väldigt roligt tycker jag! tips på saker ni gärna får göra i videosarna. *hauls *toturials *visa preseter o julklappar *visa ert smink ara på
akulle va super kul om ni gjorde allt de ja skrev fast i oli ka videos! o ja tror de flesra skulle tycka de va kul :)

2012-09-02 @ 13:56:38
Postat av: möä

hejsan! kan inte ni göra fler videobloggar? det är väldigt roligt tycker jag! tips på saker ni gärna får göra i videosarna. *hauls *toturials *visa preseter o julklappar *visa ert smink ara på
akulle va super kul om ni gjorde allt de ja skrev fast i oli ka videos! o ja tror de flesra skulle tycka de va kul :)

2012-09-02 @ 14:00:26
Postat av: again

kan inte ni skriva era önskelistor på bloggen i ett inlägg?

Svar: vrf?
None None

2012-09-02 @ 15:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0