Smile!

Hej hej! Nu är jag tillbaka här (igen)! Men nu så ska jag verkligen försöka uppdatera bra osv.
Tilda har mejlat en tjej om en ny design också. 
Idag så ska jag nog bara vara hemma, kanske fortsätta städa mitt rum lite.. Tråkigt, men måste göras :S
I förrigår (fredags) så skulle mamma & anton åka och handla skor till Anton, så jag följde med och jag fick faktiskt med mig lite saker hem. Så jag tänkte visa vad :) Bildera är jättedåliga mend et får duga.
 
Lila tröja från BikBok 199:-
 
 

Bikini "överdel" från stadium 19:-  (skitbilligt!!!)
 

Svarta byxor från H&M 99:-
 
Dom va så billiga så jag köpte ett par marinblåa också! H&M 99:-
 

Hårsaker! Hårsnoddar från BikBok 19:-  Hårdonut från H&M 20:-  Burksaken från H&M 50:-
 
 

Sådär ja, det va det jag köpte. Eller mamma betalade det mesta... 
- Agnes


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0