ledig jao!! :)

hej alla glada!
idag är jag ju ledig! jätte skönt. jag vaknade kanse kl: 9:40. så gick jag upp och åt frulle. sen så had emamma skrivir en lapp till mig och på den stod det att jag skulle vika tvätt, dammsuga och plocka ur diskmaskinen. juste jag skulle läsa mina omdömen också. har ju utväklingsamtal idag. det suger! men ja.. nu snart jag jag kolla lite mer på omdömerna. ska bara göra lite andra grejer först. ni kan gärna komentera vad ni vill att jag ska skriva om eller ha för bilder eller nåt sånt. för jag gör det ni önskar! det mesta ialla fall! och om nån vet någon så här typ dag1: en bild på mig själv typ sånna komentera då! :) plece. skulle va as kul. men ha det bra hej då //tildis! :)
 
längtar till julen!!! :)
bilden tagen från:we♥it
 

Kommentarer
Postat av: Juni

du kan lägga till mig juni.carlstoft :)

Svar: visst! :)
None None

2012-11-20 @ 18:07:28
URL: http://junicarlstoft.blogg.se
Postat av: Clara - Livet med en svårfattad pappa

ååh vad fin blogg och du är!

2012-11-22 @ 21:37:45
URL: http://claraborthwick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0