My Day! ♥

Hallojsan står det på min hand just nu.... Och en smileys med utsträckt tunga :P
Nej men, jo det göre faktiskt. Det blev inget Rangsta idag som jag skrev att jag kankse skulle till idag.
Men hade ändå världens underbaraste dag med Tilda och Linnea.
Men skoldagen kändes iaf så jäääävla dryg. På slutet av dagen så såg vi någon skit tråkig film. Typ någon japansk teknad sak... Den lektionen gick verkligen skiit sakta. Men tillslut tog den iaf slut. Då så drog vi hem till mig, sen typ gick vi och köpte lite glass och läsk, var ju lika hot idag ju! Sen gick vi hem till mig, grygade lite där och hade lite tråk bara. Sen så packade vi väskan, fixade lite dricka, drog och köpte lite kakor och rulltårta och drog till Pettssons Hage. Väl där så slog vi oss ner på typ någon sten och hade lite picknik sådär..
Ringde lite folk och bara softa, snacka, fika och sånt ;)
Sen gick vi hem, för faan va vi var efterblivna först, sen gick vi i typ två meter högt gräs. Fästingar here I come!
Nej men typ... Sen hände vi med Linnea till bussen och sen gick Tilda hem. Sen så åt jag middag, chatta lite med Tilda och nu sitter jag här och skriver för mig själv.. : /
Jadå ;) Hare as gött! //agnes

hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0