20 augusti 2012

Halloj! Idag är det mådag, och imorgon börjar jag skolan igen.. Ny skola blire också.
Den här gången längta jag verkligen INTE till skolan. Annars brukar jag göra det efter sommarn, iaf lite. Inte efter skolan och lektionerna, men att få träffa alla kompisar och sånt. Men i år, INGENTING sånt! Den här sommarn har gått så fort, dåligt väder osv osv. Jag vill ha mer sommar, jag vill ha längre lov!! Men men, inget jag kan ändra på.
Så jag får väll ta mig till skolan imorgon, brukar ju bara vara en as kort dag, första dagen. Börjar 8 och typ slutar 9.
Och shiiit vad svårt det kommer bli att gå upp, kommer typ lacka ur och somna om igen! Nej men...
Men sen efter skolan blire skoj! Mer om det sen! Och TILDA - kan du typ kolla din mobil eller logga in på skype eller nåt?? Snälla....
Idag då? Blire första träningen inomhus :) Ska bli skoj, men vi får se hur det går... Har inte tränat sen åhus, men jag har ju typ en anledning till varför också ;)
Just nu sitter jag och sms:ar med Nea. Som jag också troligen ska va med på tisdag (imorgon).
Men nu tror jag ingen orkar läsa mer så bye!
- agnes
 

Kommentarer
Postat av: hanan ebba axelsson

Sv: Ooh, man tackar och bockar tjejer!! :D

2012-08-20 @ 19:37:01
URL: http://eebbaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0