sorry!

 
hej bloggen! förlåt för att uppdateringen har vart som den har! men jag har 3 anledningar!
 
1: min data har inte funkat!
 
2: jag har inte orkat!
 
3: hinner inte!
 
så bra nu har ni inget att klaga på! men jag hoppas att läsarna hänger kvar! jag kommer kanse inte skriva 5 inlägg per dag med kanse 1-3 per dag! och det får ni nöja er med!!! och så får ni komentera vad ni vill att vi ska skriva om! okej! :) skulle va skit bra! men jag bjuder på en ego bild! så kanse jag uppdaterar imorrn!//tilda
 

Kommentarer
Postat av: minnah

kan du göra videos? här är nåra som skulle va as kul att se. 1. roomtour 2.sminkkollektion video! och de är ju bra med dom vidrosarna för då mådte man ju inte filma sig själv om man inte vill det

Svar: skulle gärna men nej! :P <3
None None

2012-10-17 @ 20:56:30
Postat av: minnah

men om du gärna skulle göra det. varför kan du inte göra de då?

2012-10-18 @ 17:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0