jag bet en katt i gallerian för att det var nödvändigt

Jaa, rubriken säger allt! :P
Okej kankse inte riktigt allt da...

Tjenare mors! Allt bra med er? Jag är iaf på mycket bättre humör nu än va jag va tidigare! :) Men inte på topp! Blev ju ingen träning för mig idag heller, jag har gjort illa foten och kan knappt gå.. :/
Ska ta och smörja in den och så sen och så hoppas jag att det går bra i skolan imorron.
Och såklart att den blir bra snart, måste verkligen hinna träna innan eken, den e ju typ om två veckor nåt sånt..
Så jag har haft det rätt tråkigt här hemma idag. Började lära mig sveriges national sång på synt,
asså fatta liiite NOLIFE!!! Men kan typ början nu.. eller typ när man sjunger "du gamla, du fria" sen inget mer..
Hehe, pallainte öva mer sen! :P Aja, fatta att jag typ behöver psyk hjälp eller nåt!? hömhöm..
bläbläbläbläbläbläbläblä okej, jag känner mig helt weird tyyyyyyyyyyyyppppppp!!!!!!!!!!!
Aja heejjddåå nnuu ddaa!! ////AAggee PPaaggee

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0