home @agnes

Heeej! Vet att jag inte har skrivit på jätte länge men jag har ju inte vart hemma, och därför inte haft tid. Men nu är jag hemma och ska försöka bli bättre på att uppdatera...
Har väll lite bilder jag kan lägga ut sen, inte direkt några från åhus. För man har ju liksom inte direkt tid när man spelar och så. Men de bilderna jag har kanske tar ett tag innan ni får, måste ju först få tillbaka datan och så. Kan iförsej lägga in de på den andra SEGA datan kanske? Vi får se helt enkelt. Ska säga det också att tills datan är tillbaka kommer jag mest mobilblogga och min vill inte lägga upp bilder då så.. Inte så kul alltså! Sen så kommer en ny design också om kanske ca 2veckor troligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0