Sverige!! :P

Hej på er! Förlåt för att jag inte bloggade nåt igår, men jag hade typ fullt upp hela dagen så jag hann inte.
För först på morgonen så var jag på Ösmo marknad en liten stund, för att anton skulle dit med en kompis :P
Sen så var jag och handlade ett par skor, visar sen. Sen så kom några stycken som vi grillade med och så.
Sen så kollade jag på TV på eurovision! Och som ni säkert redan vet så vann ju Sverige :D! Yeey!
Aa, det höll ju på till typ halv ett och sen så ja  kom inte i säng försen typ halv två. Så imorse var det skit segt!
Men sen när jag hade ätit fruksot och sånt tog ja tag i matte läxan direkt, stolt! Nej men det va nog på tiden att göra den, eftersom att det va den som vi hade till måndag FÖRRA VEACKAN hehe... Någon som vet om vi någon till imorron eller? Isåfall har jag tappat bort den typ.. Ookej jag bjuder på några fula bilder på mig! Hare //agnes

 glad hehe....he...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0