ska det inte vara lite varmare?

tja bloggen :P nu så är det typ 100 grader ute.. eller nej men typ 30 kanse? så jag sitter vid datan. jag tycker att det är för varmt ute! så jag vill typ bara bada! så jag har på mig linne och shorts. tror att jag sak ha det imorrn i sklan med? kanse :P fast då ska jag ha såna där tunna tajts såna jätte tunna. så dom är typ genomskinliga. fast ändå inte. okej ni fattar nog. pch sen shorts över dårå. men i skolan så var vi hemma hos Moa i min klass. där fick vi typ bullar och saft och sånt. sen fick vi oxå klappa hennes hundar. jag, agnes, linnèa och moa var mest med dom stora hundarna. alla andra var med valparna och spelade fotboll. dom stora hundarna hette typ hanna,klara och märta tror jag. men ingen bryr säj nog? hehe :D men yes nu sitter jag som sagt bara inne och hänger :P bye bye :P//tilda :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0