Gårdagen!

Hej hej! Tänkte berätta lite om igår eftersom jag inte skrev något då, så japp.
Det var ju första skoldagen för mig efter att jag hade vart sjuk. Var sjukt taggad! Längtade typ. Okej inte efter själva lektionerna och det, men att få träffa alla polare igen! :)
Gick upp ovanligt tidigt, var faktiskt sjukt skönt att göra det! Gick upp, tog en dusch. Sen gick jag ner och åt frukost.
Kollade lite kläder till kvällen. SEm så gjorde jag i ordning mig och fixade lite saker.
Sen så hade jag ju tänkt att blogga innan skolan, för föt ovanlighetens skull så skulle jag ju faktiskt hinna det ju!
Men då så muppade internet på datan så jag kunde inte! Asså värsta oturen!!! Men men. Sen så gick jag till skolan.
Jag kunde ju åkt om jag ville, men jag var så här på sjukt bra humör och ville gå! Va skit skönt väder ute också ju!
Sen så var jag i skolan da, inget att berätta om där. Sen när vi slutade drog jag, tilda och hanna hem till mig.
Vi gjorde typ inget speciellt, typ bara snacka! Och lockade hannas hår som tog typ 2 timmar... Hehe!
Sen så åt vi middag, bytte om och fixade oss. Och ssen drog vi på fest!! haha!
Sen så när jag kom hem så kollade jag på hockey. Sverige-Ryssland och sverige förlorade ju med 7-3 så säääämst!
Sen så var jag sjukt trött och då va väll klockan typ halv tolv så jag gick och la mig!
Sen idag så sov jag typ sjukt länge hehe..! Typiskt mig!
Idag vet jag väll inte riktigt vad jag ska göra. Får se! Kanske skriver mer senare!
Hare super duper bra! //agnes
skit gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0