dagen och sånt....

tja bloggen. i det här inlägget tänkte jag berätta om min dag lite snabbt. men kl kvart över 7 typ kom jag till agnes. vi gjorde inget speciellt. men sen så gick vi men hanna till en skola som vi ska gå i efter sommarn. men där så pratade vi lite och så. men jao. om nån vill veta så kommer vår lärare i 6:an heta leif. och sen så gick vi tillbaka till får nuvarande skola. där hade vi först rast och sen lite olika lextioner. på matten så blev jag typ bombad med sudd av pontus, gastav och simon och lite erik. man bara kul. fast jag kastade bara lite på dom. och juste jag måste beätta en pinsam sak!!! att när jag agnes och hanna skulle gå in i musiksalen där vi skulle samlas. så kom vi när alla redan var där. okej det låter kanse inte så pinsamt men det var det. + att vi inte kände alla!! men japp hare bra! :P//tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0