dålig bloggning jag vet! ;(

hej bloggen :) nu så har jag typ precis vaknat och ja...
jag vet att det har blivit jätte dålig blogningn av mig (tilda) ;(
men jag kan berätta varför! igår så va det ju lördag- då så spelade vi (mitt lag) den så jag kunnde ju inte blogga där ifrån.
sen fredag- min kusse tog studenten så jag var hos han och firade honom.
det var bara därför!!!
och idag så e det ju oxå eken :O ska bli fett kul :)
men nu så bara öser det ner rengn så det kommer säkert bli lerigt :/ sådär kul :/ för att det e såklart kul att spela i lera men det blir så himmla kallt! men aja....
nu fick ni veta lite om min helg och så :) nu så får ni ha det så bra :) bye bye.




Kommentarer
Postat av: william

roligt med fotboll:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The awakening" Modellbilder som jag har tagit:)

2012-06-17 @ 09:13:06
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0