upptagen!

hej förlåt jag marry har inte kunnar skriva. men gissa varför! näj jag berättar i stället. jag har varit hos min mormor och morfar hela lovet. men jag kan berätta vad som hände där. Första dagen: vi kom dit kl 8 på kvällen och åt mat då. och sen så kollade vi typ bara på tv. andra dagen: vi åkte skidor. det var jätte kul. tredje dagen: vi var och badade i ett badhus. min kusin fick ett jack i hälen och fick sy 3 styngn. fjärde dagen: ingenting hände typ. femte dagen: vi åkte hem.

 men nu snart så ska jag iväg igen. jo jag ska på kryssning. men mina kompisar deras kusiner och deras mormor. och såklart våra föreldrar. sak bli nice. ni kommer att få en out fit och face look bild oxå. men ha det good :P <33 //marry







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0