onsdag-wednesday-i don´t know?

tjenare tjenare bloggen... nu så händer typ inget. jo jag chattar med hanna på skype. och idag i skolan så typ hände inte mycket. men på lunchen hadde vi påskbuffè. fast det var inte så gått. korven var kykling korv? jag vet helt crazy. äkligt oxå. blä! men anars var det väl hyfsat. typ köttisar och potäter. men jag åt inte så mycket. men när jag ätit klart tog jag och hanna varsin köttis macka... mums. och sen en till köttis macka!! men yes så ere. men ha det good så hörs vi imorrn :) puss :)


Kommentarer
Postat av: Hanna (tjejen du snackar om)

Tilda du snackar alltid om rätt saker.

XOXO

2012-04-04 @ 20:22:28
URL: http://skillan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0