HaningeC today...

tjena, tjena bloggen. idag så ska jag, min syrra och min mamma dra till haningeC skoj vaa?? ska nån av er ditt?. men jupp. anars vet jag inte vad som ska hända idag?. men vad vill ni att vi ska blogga om? i bland står det stil i huvudet. som nu!!. om ni har några frågor om bloggen eller till oss så äre bara att komentera eller skriva ett mail till: [email protected] . men yes jag bloggar någ mer när jag kommer hem. och juste vi har frågat en om hon kan göra en desing till oss och det kunnde ho så snart har vi en ny :) kul vaa. tycker jag iallefall.
men nu kommer en bild på hur  look of today och my face ser ut idag //tilda :P


hår: uppsat i hästsvans.


tröja: ginatricot
byxor: kapahl eller h&m eller nåt sånt?


Kommentarer
Postat av: looooovisa<3

kolla er mail som jag skickat svar

2012-04-09 @ 13:12:46
URL: http://lovisaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0