hallu! ska på träning idag, så om nån timme så ska jag nog ta och äta! aja, jag har väll egentligen inte så mycke att berätta! hände väll inget speciellt i skolan idag, tror jag..
Va faktiskt inte så jobbigt idag heller. Vi hade typ idrott, läste lite, kolla på liter filmer o sånt ;)
Sen lyssnade vi (och såg) på tre låtar som va med i melodifestivalen. De va typ Loreen- Euphoria, 
Danny Saucedo- Amazing och Dead by April -Mystery. Det va typ det ända vi gjorde på första ´engelska´ lektionen, så den va ganska nice ;P
Sen fick typ jag, tilda och Nea sitta och kolla bilder på google på en lektion!!! :D !!!!
Hare bra ♥
Kram //agnes


tummen upp!!


om ni undrar vad min hand gör där, så är det för att täcka den fula bakgrunden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0